Seks hikayeleri: Swinger fantazim (devamı)

slm ben candaha önce yazmıştım hatırlarsınız.ilk swinger hikayesi yazımı okumadan buna başlarsanız anlamayabilirsiniz pek.okumanızı tavsiye ediyorum.swinger fantezimi paylaşabilmek için önümde engel kalmamıştı. seviştiğimiz günün ertesi günü cumartesi idi ikimizde boştuk olayın sıcaklığıyla  siteye üye olmak istiyordum. sabah sevgilimden erken kalkıp pc de uğraşmaya başladım. siteye kayıt yapıp skype adreslerini öğrendim internet üzerinden evlilikcüzdanı kopyalarını bulup çıktı yaptım orjinal boyutlarına  ayarlayıp üzerine bizim resimlerimizi koydum. sonrada kahvaltı hazırlayıp kız arkmı kaldırdım ve kahvaltı ederkenden de konuyu açtım. _ben sadece siteye kayıt olup bakalım nasıl bir site görmek istiyorum beğenmezsek cıkarız zorunda değiliz benimde hala aklımda soru işaretleri var hem_ peki sen bilirsin bakalım bi._tmm ben hazırladım herşeyi simdi yazıyorum site yöneticisine _tamam.kahvaltıdan sonra yazdım ve memnun olduklarını aksam 5 de bizimde temasa geçebiliceklerini söyledi.5 e kadar bizimde işlerimiz vardı, markete ve spor salonuna gittik ve evin temizlik işlerini halledip. 5 de pc basşına geçtik.skype ı actıgımda yönetici online dı. slm verdim slm dedi ve aradı kabul ettim kız arkm yanımda değildi cekınmştı *görüntü açıldı bir evde salon olsa gerek bir erkek yaklaşık 30 yaşlarında 3’lü koltukta oturuyor ve arkada amerikan  mutfakta bir kadın mutfakla uğraşıyordu. selamlaştık _hoşgeldiniz eşiniz yokmu?_yo burda içerde şimdi biraz çekindi galiba_anlıyorum önemli değil, gelicek ama dimi?_tabi tabi geliyor._ tmm tanışalım oyleyse ben hakan eşim sibelsibel el salladı o ara mutfaktan bende cevap verip güldüm._merhaba bende can eşim ilkem. memnun oldum.sonra eşi gelip oturdu. bende 1 dk larını rica edip sevgilimi getirdim. oturduk ve muhabbet etmeye başladık._hoşgeldiniz sitemize açıkcası sizin gibi bir cift pek yok hem gencsiniz hemde cok guzel talibiniz cok olacaga benziyor_biz emin değiliz sadece ole kontol etmek belki gelecekte böle bir arkadaslık yasarız die üye oluyoruz._tabi anlıyorum herkes sizin gibi başladı zaten uzun süredir üye olup cinsel acıdan birsey paylasmaan ciftlerde az değilburayı sosyal bir arkadaslık ortamı olarak dusunun. cinsellik en son aşaması. bu arada nerede oturuyorsunuz?_biz istanbuldayız tarabyada_ne tesadüf! bizde yeniköydeyiz görüşürüz artık bol bol_neden olmasın_bugün ne yapıyorsunuz ?_ bi işimiz yok bi kaç film aldık planımız onları izlemekti._ dışarda bişeyler içmeye ne dersiniz tarabya sahilde x cafede bulusalımmı saat 7 de?_sevgilimle konustuk olur dedik cok sıcak insanlardı kafa oldukları belliydi ve cevabımız evet oldu ama saati 8 yapalım  aksam yemeğinden sonra bulusuruz dedik. hakan 30 larında iri bir cocuktu ama suratı cok sevecen gozukuyordu. kumral ve yakısıklıydı. sibel ise ona nazaran daha güzel di elit bir tipi vardı ne cok sisman ne cok zayıf 30 larında olsa gerekti. kumral dı oda arzulamıstım ilk goruste. neyse numaralarını verdiler. bizde verdik tabi ve kapadık skype i. sırıtmaya basladık ikimizde cok garip bir gün olucagı belliydi aksam yemeginden sonra hazırlanmaya basladık ne giysek  bilmiyorduk bende cafe de ne giyilirse onu giyip cıkıcaz dedim spor bir pantolon ve ceket giydim, kız arkadasım ise siyah bir tayt üzerinede az göğüs dekolteli bir tshort giydi üzerinede bir şal aldı.gittiğimizde ordalardı tokalaştık oturup muhabbete başladık. 2 saat fln konustuk eş değiştirme sitesinden işlerimizden gelecek planları fln. saat 10 olmustu bizi evlerine davet ettiler işte bunu beklemiyorduk kesinlikle, ikimizde hazır değildik buna. hemen ardından yanlıs anladınız pardon burda biraz üşüdük hem film izliycez demiştiniz bende film aşığıyım ondan dolayı son derece iyi bir film stüdyom var film izleriz dedi.sevgilim döndüm şala resmen yapışmıştı rol yapıyordu sanki bana üşüdüm izlenimini verebilmek  için. ne dersin dedim sen bilirsin ama üşüdük diyince zaten söyleyebilecek baska bir alternatifimde kalmamıştı. peki dedim. evleri ciddi anlamda çok kaliteliydi zengin oldukları her hallerinden belliydi zaten. Çok büyük bir ev değildi ama şık  döşenmişti ve deniz manzarasına sahipti.Biz oturduk kendileri geliyoruz hemen dediler odalarına gittiler. Bizde fısıldaşıyorduk sonuç kesilikle hayırdı bizim açımızdan hazır değildik daha. döndüklerinde sibel başka bir kadın olmuştu ev sıcaktı bundan olsa gerek kısacık bir şort giyinmişti pijama altıydı heralde üstündede beyaz dar bi tshort  hakande gömleği cıkarıp bir tshort giyinmişti. bacakları akıl almaz derecede güzeldi. karşıma oturup bacak bacak üstüne attı gözleri üzerimdeydi. utanmıştım. ne içersiniz dediler ne var dedim? hersey dedi hakan sen söyle.. bende viski istedim  hay hay siz ilkem hanım? kırmızı şarap lütfen. onlarda aynılarını aldılar. muhabbete devam ettik biraz daha 2. kadehler başladı. ilkem film izlemiycez galiba dedi. hadi başlayalım o zmn dedi hakan kalkıp içeri gittik. odadan içeri girdik siyaha boyanmış ince uzun bir oda duvarda boydan boya gerilmiş bir beyaz perde kolonlar ve sadece siyah 4 kişilik bir deri koltuk ve önünde sehpa. hayran olmuştum bu odaya kendilerine evde sinema yapmışlardı burda yaşadıkları fanteziler çok hoş olsa gerek diedüşündüm. koltugun arkasında dvdleri vardı seçin arzu ettiğiizi dedi. 300 400 film vardı galiba rafların altında ise porno filmler vardı ilkem burda porno gerçeğe dönüşüyor olsa gerek dedi ve sessizlik oluştu sonra hakan ne demezsin diyerek gülümsedi. bir film seçtik ve oturduk koltuklara nasıl oldu bilemiyorum ama ben bir  kösedeydim yanımda sibel onun yanında hakan diğer kesede ise ilkem vardı film bsladı kadeh sesleri ve film sesleri hakimdi. odaya bardaklar boşalıp doluyordu iyice kafalarımız iyi olmuştu. bardağım boşalmıştı doldurmak için sehpaya yöneldiğimde solumdaki görüntü beni şok etmişti o anki hislerim tarifsiz inanın. hakan ve ilkem öpüşüyordu ilkemin gözleri kapalıydı beni farketmedi ne yapcağımı bilemedim bunu farkeden sibel direk elini penisime attı bana bakıp göz kırptı.beni ne etkilemişti daha cok yanımdaki kadınmı yoksa sevgilimin baska bir erkek tarafından opulmesimi? kalbim deli gibi atıyordu sibel yanıma geldi ve öpmeye başladı beni hem öpüyor hemde penisimi osuyordu. pantolonumun düğmelerinide acip assagıya dogu yöneldi ve agzına almaya basladı. o kadar iyiydiki anlatamam müthis yalıyordu ilkem ve hakan hala opusuyorlardı ama hakanın elleri sevgilimin her yerinde geziyordu ilkemle göz göze geldik sucluluk vardı sanki ama bu şehvet için bu zevk için herseyden vazgecilebilirdi. hakan soymaya basladı ilkemi utangaçnlığı herhalinden belliydi yalnız hayır demeden cıkardı ustundekileri. hakan kadınlıgını yalamaya basladı sevgilimin onun sevgilisi ise beni yalıyordu. filmin sesi sanki günahımızı ayıpımızı suratımıza vururcasına rahatsız hale gelmeye baslamıstı. hakan da rahatsız olmuş olmalı olucakki dudaklarını kaldırıp ilkemin amından arka tarafa yöneldi o kadar doğallardıki sanki hergün çifterle sevişiyorlardı, ilkem merak ediyordu filmde sıkmıstı zaten diip bir porno filmi taktı sonrada gelip yanıma oturdu ve ilkemi cagardı ve sikine dogrulttu onu yanyanaydık ve önümüzde birbirimizin eşleri vardı. artık bizdeki utangaclıkta kırılmıstı bunu anlamak için ilkemin suratına bakmak yeterli olur zaten sanki hiç bir erkeğin penisini görmemiş gibiydi emiyordu opuyordu dokunuyordu. gözlerimi alamıyordum ondan artık emindim onu izlemek beni inanılmaz tahrik ediyordu. hakan kalktı tekrar musade istedi 2 kadınla başbaşaydım sibel kafasını benim penisimden kaldırıp ilkemin yalamasıa izin verdi kendisi de ilkemin arkasına gecip vajinasıyla oynamaya başladı ilkem çok tahrik olmuştu ve onun tahrik olması beni kendimden geçmemi sağlayan en iyi nedendi kapı açıldı hakan girdi sibelin yanına gidip penisini uzattı sibel emmeye basladı inmiş siki 1 dk sonra yeniden taş  gibi olmuştu sibelin agzından cıkarıp ilkemin içine girdi kadınım bir başka erkek tarafından sikiliyordu ve ben agzına veriyordum.sıcak bir özgürlüktü bu süregelmiş tüm yasaklardan uzak bir birliktelikti. gözlerini açıp bana bakıyordu ilkem içinde baska bir adam ona zevk verirken o ise benim zevkim için ağzındaki erkekliğimle oynuyordu. sibel ise hala ilkemin  an itibariyle en sıcak olan bölgesini eliyle uyarıyordu. ilkem in yerinde olmak bir kadın açısından oldukça hoş bir duygu  olsa gerek, hissedebilmek her şeyiyle… sibel , ilkemin altından çıkıp benim yanıma geldi ilkem agzıyla emerken o ise tassaklarımı emiyordu ilk defa aynı anda 2 kadın sikimi yalıyordu sonra sibel agzına almaya basladı ilkem ise gözlerini kapayıp içindeki yarragın keyfine varıyor ufak sesler cıkarıyordu. sibel agzından cıkarıp kucagıma oturdu ve kucagımda zıplamaya basladı ici cok tatlı cok dardı yada ben cok sarhos veya cok azgındım cok iyi gelmişti bu bana bazen yavaslayıp dudaklarıma yumuluyor bazen kendini geri cekip daha hızlı daha köküne girmeye calısıyordu. inanılmaz bir tecrubeydi gozlerim her ilkeme gittiginde daha hızlı daha hızlı diyordum. hakan durdu ilkemi yanıma oturttu kendisi ise önune gecip bu sekilde girmeye basladı sevgilime. ilkem elini elime uzattı mantıklımıydı bu durumda el ele tutusmak garip gelmişti ama elimi verdimonun amacı farklıymıs zaten parmagımı alıp agzına soktu parmagımı emiyordu ikimizde deliler gibi sikişiyorduk ve ikimizindepatronu bu çiftti sonra hakan tekrar durdu kalkın dedi eş değiştirdik ikimizde kadınlarmızın arkasına gecip kopek pozisyonundaiclerine girmeye basladık suratları birbirlerine bakıyordu. ilk hamle sibelden gelmiş olsa gerek opusmeye basladılar. biz kadınlarımız içindeyken inliyorduk ve görüntü inanılmazdı her yer seksti solumuzda koca ekranda porno filmi onun ışıgı bizlerevuruyor gözlerimizin orgazma ulaşmasını saglıyordu bazen durup ickilerimizden yudumluyor bazen yavaslıyor bazn hızlanıyorduk.sevişirken kadınımı sert sikmek hosuma gider bunun içinde kucuk tokatlamaları kullanırım. ilkemi kucukten dovmeye basladım hakanla goz goze geldik o an gulumsedi bana bakıp ve hemen sonra hic beklemedigim bir sekilde hic beklemedigim bir siddette sibelin kalcasını tokatladı.. sibelin hoslandıgı belliydi sesinin tonu değişti sonr arkasından bi tane daha ve tekrar icine girip cıkmaları ise hızlandırmıstı o andan sonra bu bna cesaret verdi ve bende kalcalarını dövmeye basladım sevgilimizicok hızlı sekilde sikiyor ve tokatlıyorduk opusmeyı bırakmıslardı bize konsantre olmuslardı. deliler gibi siktik bu şekildecok hızlanmıstık vucudlarımızın ve inlemelerimizin sesi filmi bastırmıstı. sibelin sesi tonu değişti iyice bunu farkeden hakancok daha hızlanıp elini onu kilitorisine attı diğer eliylede sacına yapısıp kendine dogru cekti yaklasık 1 2 dk gibi uzun surede bosaldı sibel titreyerek geldi hakanda ondan sonra içinden cıkıp ilkemin agzına soktu tekrar sikini sonra cıkarıp mastirbasyonyaparak suratına bosaldı ilkemde cok etkilenmiş olsa gerek bu 2 sahneden onunda ses tonu değişti ve oda büyük bir iniltiyle bosaldıen son ben kalmıstım bende cıkarıp sikimi onun suratına goturdum bende suratına bosaldım.inanılmaz bir tecrubeydi inanılmaz bir geceydi. sonra evlerimize donduk ne evde nede yolda hic birsey konusmadık bu gece hakkında.dusa girip yattık. ben uyuyamamıstım yattıktan yaklasık 1 saat sonra pişmanmısın die sordum? uyumamıstı oda ve cevabı hayır oldu. bu cevap gelecegin cok renkli olucagı anlamına geliyordu gorusmek üzere.. Sex hikayeleri, sex, hikaye, seks hikayeleri, anal sex, oral sex

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s